MÅNDAG

Heeej. Jag spenderade hela helgen med Amanda, Lucas och Kevin, det har varit superkul. Nu är det måndag. Sitter i skolan, orkade inte vara med på idrotten så jag gick till skolan och satte mig i cafeterian och köpte lite frukost haha. Slutar 16:25 idag, lååååång dag, orkar inte. Men sista lektionen är dans i 3,5 h så det är ganska lugnt. Ska ner på stan och träffa Lucas en stund när jag slutat och sen ska jag typ hem och plugga. 
 
Hoppas ni haft en bra helg och hoppas ni får en bra vecka!
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej, vad är det för gymnasium du går på? kan man välja andra dansstilar än balett? jättefin blogg. kram

2014-01-20 @ 17:16:12
Postat av: Nora

Hej jag skulle vilja ha svar på min fråga rätt så fort! Är det svin svårt att komma in på din skola. Är det svårt att dansa asså uppvisa är dom hårda. Snälla svara

Svar: Hej! Det beror på hur många som söker. Det är inte så värst svårt på intagningsprovet och lärarna är superduktiga och snälla så var inte orolig över det. Söker du som första val så har du större chans att komma in!
Melodie Isaksson

2014-01-21 @ 11:34:35
Postat av: Felicia

Skulle du kanske kunna lägga upp en video på dig när du dansar? Känns som du är väldigt duktig på det! Det skulle vara kul och se! :)

2014-01-23 @ 18:31:05
Postat av: Melita

Finaste Melodie!! Du är duktigt som går och pluggar efter skolan!<33

2014-02-23 @ 14:26:22
URL: http://myyyliffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0