NÄR JAG STÅR FRAMFÖR KAMERAN

Många av er som läser min blogg tror säkert att ''wow vad enkelt hon har för att bli fotad'' eller något liknande då jag oftast är (försöker) vara seriös på de flesta bilderna här på bloggen, åtminstone dom som är tagna med kamera. MEN jag är världens jobbigaste att fota, minst varannan bild som tas på mig är jätteful och oseriös. Jag tycker det är skitkul att bli fotad men det kan vara så jäkla pinsamt när man faktiskt vill knäppa lite mer seriösa och ''snyggare'' bilder. Det jag vill säga är att jag kanske kämpar lite med bilder för bloggens skull. Jag har INTE lätt för att bli fotad. Enklast är ju när jag fotar mig själv men dom bilderna blir ju oftast inte lika bra.
Här tänkte jag visa lite av de bilder som knäpps på mig under en ''fotografering'':
(Jag kräver att bli älskad efter dessa bilder för dom bjuder jag verkligen på nu)

Kommentarer
Postat av: Johanna NB

Åh, Den andra va söööt ! :')

2014-01-09 @ 20:21:39
URL: http://nbjohanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha den andra <3

2014-01-09 @ 21:10:08
Postat av: Anonym

den andra är min nya favorit

2014-01-09 @ 21:28:20
Postat av: Emma Österberg

HAha söta bilder! Jag gillar när du bjuder på dig själv! :))

2014-01-10 @ 16:03:20
URL: http://osterbergs.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahah vadå bjuder? ;) älskar när allt inte är perfekt och en person växer bara mer och mer i mina ögon efter något oseriöst, och det gjorde du precis! Så jävla klockrent med dessa! Så mycket roligare än seriösabilswr!!!

2014-01-10 @ 19:29:28
Postat av: Anonym

superfin blogg, undrar om du skulle kunna göra en sminkvideo?? :)

2014-01-11 @ 13:39:05
Postat av: Fanny Jaensson

Du är precis som jag haha, jag kan ta 100 bilder på mig själv. Men bara 10 st är seriösa då jag tycker det är pinsamt att fota mig själv även fast jag gillar det :)

2014-01-13 @ 21:00:10
URL: http://hovskrape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0