SÅ KALLT

Hej på er! Haft en bra dag? Jag försov mig imorse och kom 2 timmar sent till skolan, har inte haft en enda lektion idag haha. Var på nån föreställning som var i en timme sen inget mer. Träffade Felix där och drog hem till honom en liten stund och sen tog jag bussen hem för att käka och byta om för att sedan åka tillbaka in till stan för balettkurs. Haha, det gick så jävla dåligt på baletten idag, vill typ skrika men det finns alltid dom dagarna då det går dåligt, jag tar igen det på nästa lektion!
 
Usch, alltså hur kallt är det inte ute egentligen? Framförallt när det blåser så himla mycket. Dock har jag ju inte direkt varma vinterkläder på mig så jag antar att jag får skylla mig själv. Jag tycker verkligen inte om att ha på mig sådär jättestora jackor, jag använder samma jackor året om. Ajaaaa, tiden går fort så sommar borde vara här snart ;)
 
Grattis till min fina Emelie som fyller år idag!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Felix Sandman? :O

2014-01-30 @ 17:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0