WHAT'S UP?

Hallå där!! Torsdag idag, fredag imorgon, LET ME HEAR YOU SAY WEHO!
Jag har varit i skolan som vanligt idag. Efter skolan så drog jag hem till Gabriella och träffade henne och Linnea. Vi gjorde inget speciellt, bara chillaxade. Haha, mina ordval är så roliga ibland, dock vet jag inte vad som var så speciellt roligt med det där men skitsamma. Åkte till stan sen, köpte mig en ny mobilladdare då jag tagit sönder min typ 10de laddare, vet inte hur jag lyckas.
Imorgon är det fredag, som ingen kan ha missat? Jag börjar kl 10 med dans, avslutar skoldagen med ett samhällsprov, kan inte ett piss så jag lär väl få sluta ganska tidigt, I guess. Ska träffa Lucas en stund tror jag sen Amanda och Gabriella, sen på kvällen blir det lite parteeey. Blir kul! Bloggas imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0