JAG KLARAR INTE MER

Får tyvärr säga att bloggningen kommer att bli seg ännu en gång. Jag mår inte alls bra just nu. Mycket som händer och ingenting som går uppåt. Jag har ångest, vill inte visa mig ute, kan inte äta, inte sova och inte kontrollera mig själv riktigt. Det blir alldeles för mycket att tänka på. Förlåt. Jag kommer tillbaka när jag mår bra igen. Och då ska jag blogga på riktigt och när det händer så lovar jag er att då mår jag bra och kommer inte att komma med en sån här anledning igen. Vi får se när det blir av. Förlåt igen. 


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker det är bra att du tar pauser om du behöver det. Fokusera på det som är viktigt (bloggen är faktiskt inte viktigt utan bara kul) och sen när du mår bättre kan du komma tillbaka. Jag tycker dina inlägg är superbra och helt klart värda att vänta på :) <3

2014-03-04 @ 22:02:13
Postat av: Natta

Det är bara bra att du fokuserar på det som är viktigast för dig och väljer bort det som inte ger dig så mycket tillbaka. Gör sånt som du mår bra av och som ger dig energi, så att du orkar ta hand om dig själv. Många kramar!

2014-03-04 @ 22:24:03
URL: http://thedreamland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bra att du tar pauser, bloggen får komma när du har tid ch mår bra. Älskar din blogg men det blir ju roligare för både dig och oss om inläggen är roliga att skriva för dig eller vad man ska säga. :)
Hoppas du mår bättre snart, vill inte att du ska må dåligt. Ingen förtjänar att må dåligt. Hoppas det blir bättre så fort som möjligt för din egna skull. Vi älskar dig.

2014-03-05 @ 12:57:02
Postat av: Loviza

Ta hand om dig finis, styrkekramar till dig!!

2014-03-05 @ 13:24:55
URL: http://hejloviza.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG TYCKER DU ÄR SJUKT FIN OVH HOPPAS ATT ALLT GÅR BRA DIN BLOGG ÄR AKIT BRA OCH HOPPAS ALLT BLIR BRA TA DEN TID DU BEHLVER VI FÖRSTÅR .KRAM KRAM 💜💖💗

2014-03-05 @ 22:22:12
Postat av: Moa

Här kommer massor av kramar till dig! <3 hoppas att det blir bättre snart!

2014-03-07 @ 06:47:50
Postat av: Sabina

Vackraste du! du är så himla fin och stark, hoppas allting löser sig.

2014-03-08 @ 11:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0