TACK FÖR ALLT

Jag vill bara slänga in ett litet tackinlägg till er underbara människor som stöttar mig. Vänner, bloggläsare och familj.
Tack för alla fina kommentarer, meddelanden, tweets, samtal osv. Helt sjukt hur bra ni är. Varje litet ord värmer i mig, det ska ni veta. Att ni bryr er om mig och ger mig tid betyder så mycket, ni anar inte. 
Nu när jag ändå är här och ni kanske undrar så ska jag meddela er att det går uppåt för mig. Jag sover, jag äter, jag skrattar. Förra veckan var tung som satan. Den här veckan har varit betydligt mycket bättre, inte så bra, men bättre. 

Längtar tills jag mår bra nog att börja blogga igen. Jag saknar det och er. 

Tack igen <3 



Kommentarer
Postat av: Matilda ♥

Åh bästa mello, vad glad jag blir!
Så otroligt skönt och kul att höra att det går åt rätt håll, du är stark så jag vet att du klarar detta! Blir alldeles varm och glad i hjärtat, framförallt över att du äter, sover och skrattar igen!
Nästa vecka kommer bli jättebra, det är jag 99.9% säker på. Kram på dig och stay strong ♥

2014-03-13 @ 22:00:52
Postat av: Sara

Hej!
Jag bara undrar hur lång är du?
Och om du tränar. Kan du skriva vad du tränar och hur mycket osv. Kram.

2014-03-15 @ 18:56:13
Postat av: Jennifer

Vad bra att allt går åt rätt håll! Du är så stark. Hoppas din dag har varit bra idag! Du är så vacker. Kram ♥

2014-03-22 @ 18:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0