BLACK & WHITE


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin! Hur träffades du och vaneza? Kan inte du göra ett inlägg om det? :)

2013-08-27 @ 20:01:17
Postat av: Frida

Så himla fin! 😊

2013-08-27 @ 20:17:10
Postat av: Moa Helena

Hejhej!
Ville bara säga att du är typ världens finaste och att jag är SÅHÄR avundsjuk på dig för du verkar ha det så sjukt bra! Fortsätt som du gör och strunta i alla haters, du är underbar som du är och fortsätt vara det.
Puss & kram, Moa Helena<3

Svar: Hej tjejen!! Tack så jättemycket, dina ord värmer verkligen SÅ mycket!
Massa pussar och kramar <3
Melodie Isaksson

2013-08-27 @ 20:26:28
URL: http://moahelena.blogg.se
Postat av: Chanel

Du är så himla fin!!!!
Om jag minns rätt är det dig jag såg på Justins konsert, Det var jag som släppte fram dig. Glad att jag gjorde det du ser verkligen ut att vara riktigt snäll kram:)

Svar: Tack!! Detsamma!! Hm, minns inte riktigt det, men det var snällt av dig isåfall.
KRAM!
Melodie Isaksson

2013-08-27 @ 20:36:24
URL: http://nattstad.se/chaanels
Postat av: Josephine

Vart köper du helst dina kläder? Hur ser din drömkille ut? Värsta bråket med Vaneza? Vad hände osv.. Du är verkligen urgullig! Är såå glad att ha dig som förebild, ha de bra och lycka till med allt! :)

2013-09-01 @ 13:40:56
Postat av: Anonym

Hur långt hår har du? Vad är din naturliga hårfärg och vilken hårfärg vill du helst ha?

2013-09-01 @ 13:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0