DISTANS

Har ni någon vän eller någon annan som står dig nära men samtidigt är så långt bort? Någon som bor så långt ifrån dig att du sällan får träffa personen? Isåfall kommer ni att känna igen er i detta inlägg.
 
Det finns ingenting jag hatar lika mycket som jag hatar distans, distansen mellan mig och mina vänner runt om i landet. Ni som känner mig eller följt mig sen tidigare kanske har en aning om att jag följer Ulrik Munther och The Fooo, genom dom har jag lärt känna SÅ mycket nytt folk. De flesta finns i Stockholm men även på många andra ställen uppifrån och ner och som några av er säkert vet så åker jag till Stockholm  en del, jag känner mig som hemma även där.
 
Jag kan tala om för er som inte har det såhär att det är bland det jobbigaste jag går igenom. Att ha så många vänner så långt ifrån mig gör ont. Det värsta med att träffas är när man ska säga ''hejdå'' igen. Kan gråta floder dom stunderna.

Nu längtar jag mer än någonsin tills jag får träffa mina tjejer igen.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0