THIS IS ME

Jag börjar som vanligt med att säga att jag heter Melodie Isaksson. Jag är 15 år, fyller 16 i november. Jag har precis börjat ettan på gymnasiet, danslinjen på De Geer! Det där var lite tråkig info om mig. Nu tar vi ''lär känna mig''-biten. Jag skulle själv säga att jag oftast är väldigt snäll, haha det kan vara bra att veta! Dock så kan jag vara väldigt envis. Jag älskar kläder men jag hatar klädångest och det får mig att hata kläder (haha ehm?). Solglasögon är bland det snyggaste jag vet. Tycker om Ulrik Munther och The Fooo men lyssnar även på massor med andra artister. När jag går ut gymnasiet så har jag planerat att flytta till Stockholm, min favoritstad. Jag är värsta nagelbitaren, vilket jag inte är ett dugg stolt eller glad över, jag snarare skäms över det. Jag har spindelfobi. Jag är sämst på att hålla i pengar. Min tandläkarskräck går knappt att beskriva med ord. Jag tycker jag själv är rolig också, det är väl ganska roligt ändå.
Där har ni lite allmänt om mig, om det är något ni undrar över så är det bara att fråga!

Kommentarer
Postat av: Samantha

Hej Melodie! Tycker du verkar som en riktigt härlig tjej, och hittills gillar jag din blogg väldigt mycket :) Du är så sjukt fin och verkar ha en underbar personlighet också!
Undrar vart du köpt din kjol, för den är ASSNYGG! Har kollat runt efter en liknande i typ år, men inte hittat någon haha...
Du får ha det så bra och lycka till med bloggen!

Svar: Hej tjejen! Tack så jättemycket, åh blir så himla glad!! Nu ligger det uppe ett inlägg om vart kjolen är ifrån. Tack igen! <3
Melodie Isaksson

2013-08-21 @ 19:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0