BEHÖVER SOMMAR OCH SOMMARLOV

Bild på mig och Vaneza från i somras i Stockholm
 
Hej hörrni! Hur e läääget? Idag har jag dansat i nästan 6 timmar. 3 timmar imorse och 2,5 nu i eftermiddag. SÅ skönt och jag kommer att sova SÅ gott inatt. Kom hem för ungefär en halvtimme, fick lite spontan sällskap av min storebror på bussen hem. Har ätit lite mat nu och ska00000000000000000000000 hoppa in i duschen alldeles straxt!
 
Bara jag som behöver sommar och ett sommarlov just nu? Är redan supertrött på kylan... och skolan. Haha! Tycker att ni som fortfarande går i grundskolan ska ta vara på tiden, det blir mycket plugg i gymnasiet så var förberedda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får jag bara fråga vad du har för fint tema på bloggen? :)

2013-11-22 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0