DANCE SESSION

Slutade skolan straxt innan kl 14. Jag hade omprov i matte. Över 70 personer i 1an på skolan hade samma omprov, jaha, vad ska man klaga på då? Lärarna? Nej, men min klass är väldigt stor och jag tror det kan bero på det. Alla hinner inte få den hjälp dom behöver tror jag. 
 
Nu sitter jag på dansstudion, äter mellanmål med Alva och Vanessa. Sen har vi dansträning, har inte dansat så mycket denna vecka så det ska bli skönt att göra det nu. Träffar Gabriella efter kl 18 då min dansträning är slut, sover hos henne. Jag börjar inte förrän 13:10 imorgon så vi ska passa på och hälsa på våran gamla lärare på vårat gamla mellanstadie. 

Kommentarer
Postat av: Alicia ( i din klass)

Haha Sötnos! Nästan rätt där ;) Det var 70 pers som skulle göra omprov ( alltså ungefär 30 %) av 1:orna ;) <3

2013-11-07 @ 16:32:47
Postat av: Linnéa

Vilket gymnasium och linje går du på? :)

Svar: danslinjen på de geergymnasiet! :)
Kontakt: [email protected]

2013-11-07 @ 17:00:25
Postat av: Jennifer

Kan du snälla ge tips på vart man kan köpa snygga och varma bomber jackor, jag tycker de är jättefina men hittar inte så många sidor med snygga.. Finns nästan bara på topsho, tack på förhand :)

2013-11-07 @ 17:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0