GODNATT FINA MÄNNISKOR

Vill bara skriva ett snabbt godnattinlägg till er alla.
Jag har inte kollat twitter så mycket ikväll och nu när jag kollade mitt feed och mina mentions. En sådan deppig kväll för en hel del. ''Jag önskar jag såg ut som henne'', ''jag vill också vara fin'', ''jag fejkar mitt léende'' osv osv. Jag vill bara säga att det är okej att vara ledsen & må dåligt. Alla är fina på sitt sätt och även fast man inte alltid ser det själv så vet man det innerst inne och behöver någon som påminner en om det. Så nu gör jag det.
Ni är fina precis som ni är, ni behöver inte trycka ner er själva. Mår ni dåligt så ber jag er att vara starka.
Underbara människor, godnatt 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack ♡

2013-11-18 @ 00:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0