HEMMA FRÅN SKOLAN

Ursäkta den urdåliga skärpan på första bilden.

Hej hörrni! Hur mår ni? Jag är hemma ifrån skolan idag. Imorse hade jag sådan mensvärk att jag knappt kunde stå upp, så jag valde att stanna hemma. Sitter i min OnePiece och kollar på One Tree Hill, äter choklad och planerar inlägg till bloggen, har planerat för hela veckan, så håll utkik! Jag ska även försöka att plugga lite idag, eller jag måste plugga idag. Har en bok jag inte ens börjat med och man ska ha läst ut halva till imorgon, så jag har ju en del att läsa..
 
Dyker upp ett inlägg senare om saker ni kanske inte visste om mig ;) Uppdatera!
 

Kommentarer
Postat av: Mikkis

One Tree Hill är så galet bra! Har alla säsongsboxarna och följt det sedan 2003, tröttnar aldrig! :)

2013-11-12 @ 12:54:43
URL: http://mikkisens.blogg.se
Postat av: Adriana

Shit det är som om jag läser om min egna dag! Så sjukt likt!

2013-11-12 @ 18:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0