PASSENGER

Igår var jag och såg Mike Rosenberg, med andra ord Passenger! Han är heeeelt otrolig. Hur ska man ens kunna beskriva honom med ord? Han var så rolig, han har en sångröst som är helt fantastisk. Han berättade historier, både fina, sorgliga och roliga. Ae, det var så bra! Jag var på konserten med Lisa, superkul! 
 
Idag är det sista dagen här i Stockholm. Kommer sakna mina vänner så himla himla mycket. Några kommer till Norrköping imorgon, The Fooo kommer dit så att jag får träffa några igen iallafall. Och Emelie åker med oss hem idag. Ska jag vara ärligt, jag har faktiskt lite hemlängtan. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för sorts Dr martens? är det gummi eller kängorna? skulle du kunna lägga upp bild på dom? :) kram!

2013-11-03 @ 00:03:42
Postat av: Anonym

Får du så rakt hår du har nu när du tvättat håret eller får du lockigt hår så du får platta det? Om du plattar det hur gör du för att hålla det platt en hel dag?

2013-11-03 @ 13:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0