SWEET 16

För er som missat, igår fyllde jag år. Nu är jag alltså 16 hela år!!!.......makes no sense hahaha.
Hade en jättemysig och lugn födelsedag med mina favorittjejer, Vaneza, Emelie och Nathalie. Vi skulle ätit middag på en kinarestaurang i stan men vi åt så mycket lunch och tröck i oss en hel del prinsesstårta så vi var så mätta att vi sket i restaurangen. Istället fick vi skjuts till stan, hämtade Nathalie och sen åkte vi och köpte massor med godis, chips och energidryck, och hyrde skräckfilm. Vi såg ''Barnhemmet'', har ni sett den? Jag är den där mesiga typen som gråter när jag kollar på skräckfilm men inte nu, ärligt talat så trodde jag att den skulle vara läskigare. Haha, det blev en sen natt i alla fall. Jag har alltid så kul med mina tjejer! Vill tacka dom för en superfin helg.
 
Idag ska jag ha lite familytime. Mina bröder bl.a. kommer hit och äter middag och firar mig lite. Det blir mysigt!
Hoppas ni har haft en bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0