TORSDAG

Hur fint var det inte hemma hos mig imorse?
Jaha, hej på er! Idag har jag varit i skolan, ganska skön dag. Har 2 lektioner i matte, lite mindre skönt annars hade vi bara en föreläsning. Drog till dansstudion efter skolan, dansade en liten stund med Alva sen körde jag själv i 1,5 timme ungefär. Drog sedan vidare till andra dansstudion och hade danslektion. Usch, jag var så trött!! Mina ögon sved, kunde knappt hålla dom öppna. Haha! Men det var skönt att dansa efter att inte ha tränat på ungefär en vecka. Snart är det dags för julshower och sånt, ska bli så kul! 
 
 
Imorgon är det freeeedag! Börjar skolan med danslektion kl. 10! Gillar fredagar!

Kommentarer
Postat av: -

vart har du köpt din gråa tjocktröja du har på din header? :)

2013-11-16 @ 02:25:20
Postat av: Matilda

Åh vad fin bild! Gillar verkligen den blogg :)

2013-11-18 @ 19:05:37
URL: http://matildasavelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0