KÄNN INGEN SORG

Bild från Världens barn gala. Jag, Vaneza & Moa.
Hallååå där. Wassaaap? Jag sitter i min säng, nyduschad med en sovande Gabriella bredvid mig. Träffade henne efter skolan igår, tacka gudarna för att hon smsade direkt när jag hade slutat annars hade min fredag var den sämsta fredagen ever. Vi var mest hemma igår, vi drog hem till mig, kollade på Idol, åt glass, bl.a. Ben&Jerry's!
Idag ska jag träffa Vaneza, vi har inte direkt några speciella planer men det blir bra!
Det är jättekul att läsa era kommentarer om era förebilder. Det var ju lite blandingar, det gör allt ännu roligare! Fortsätt att kommentera på bloggen, det gör mig extra glad. Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0