UTELÅST

Hej på er! Shit jag har en sådan bloggtorka, men jag försöker ändå. 
Hade utvecklingssamtal idag och fick då inse att jag måste börja ta tag i skolan på riktigt. Har fått extra lektioner och grejer, inte så kul va. Käkade chili&wok med mamma på stan och efter det drog jag till dansstudion. Dansade i jeans, eah, så oskönt.
AA OCH VET NI? När jag åkte hem och skulle gå in så var ingen hemma och jag hade inte min nyckel med mig. Jag var alltså utelåst, satt ute i typ en timme sen så tog jag nästa buss in till stan igen och direkt när jag var i stan så åkte jag hem igen men mamma haha.
Nu måste jag packa till Stockholm. Jag och Vaneza åker imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0