BK, DONKEN, ESPRESSO

HEEEEEJ. Rubriken stämmer typ SÅ in på min dag, läs vidare. Men jag har iallafall varit på humör hela dagen, det är galet, jag är fortfarande på bra humör? Kanske för att jag har legat hemma för mycket och fick äntligen komma ut idag. Var i skolan, på lunchen drog jag, Julide och Erik till Burger King, käkade värsta menyn. Efter skolan drog jag ner på stan typ en timme själv för att jag väntade på min storebror. Köpte 2 mössor och en plånbok. Visar bild nån dag! När min storebror kom så satte vi oss på McDonalds och käka, sen innan jag åkte hem så fikade vi på Espresso House. Alltså nä, ser ni vad mycket jag har ätit idag? Och så en semla nu här hemma. Kan någon snälla lära mig hur man står emot sånt?

Imorgon är det partyfredag, 18års-fest! Bloggar mer imorgon! 
Och om jag har någorlunda nice outfit så lägger jag upp det här, känns som det var så längesen!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0