DANSSTUDION

Hej! Igårkväll var en ganska tuff kväll. Först var den jätteskön, liksom satt hemma ensam, åt mig fet och bara mådde men sen så vände det. Jag hade en sjuk ångest. Mådde så dåligt, kändes som jag kvävdes. Så jag gick ut mitt u natten för att ta luft, slutade med att jag gick minst 6 km. Måste säga att det släppta faktiskt lite då. Men har fortfarande lite ångest nu men jag ska ner till dansstudion och vara där med Alva, det är precis vad jag behöver. Jag har ju inte dansat på nästan en månad nu. Första gången på lovet jag är uppe såhär dags också! Senaste dagarna har jag liksom gått upp ur sängen efter kl 16. Haha! Men vi hörs! 
Från julföreställningen

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ska till Stockholm snart och min högsta dröm är att få träffa The Fooo! Det verkar inte som att någon vill berätta det, men var ligger The Fooo's studio?
JJag vill verkligen träffa dem!!

2014-01-07 @ 14:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0