DID YOU MISSED ME?

HEJ HÖRRNI! Alltså wow, jag har inte bloggat på 7 dagar, på en vecka. Jag vet, inte alls bra av mig, jag som skulle satsa på bloggen. Har fått mycket kommentarer och frågor på twitter och ask.fm och jag är ledsen för det! Men jag ska försöka komma tillbaka litegrann nu. Jag tänkte ta det lite lugnt med bloggen men jag ska försöka att skriva inlägg minst 1 gång per dag till att börja med. Jag måste erkänna att det har varit skönt med en liten paus. Det är så mycket press på en när man vill ha en bra blogg och som ni kanske märkt är inte jag så bra på att hantera sånt. Jag är iallafall tillbaka nu och jag är ganska redo för att sätta igång igen!
MEN VART I HELA FRIDEN ÄR MIN KAMERA? Jag har alltså tappat bort min kamera som jag spelar in vloggar med och som jag ibland fotar med också. Jag som planerade videos till youtube. Det kan vara så att den har hamnat i någon kartong. På tal om det, varför i en kartong? Jo, om ungefär en månad så flyttar vi ifrån huset, vi flyttar till en liten lägenhet inne i centrala Norrköping, det ska bli så så skönt!
Sålänge så får ni 5 av mina senaste bilder från min kamerarulle på mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0