GET INTO IT

Jag köpte ännu en till tröja på Monki, min favoritklädaffär. Sprang in där en snabbis igår och såg tröjan på tjejen som jobbade där och jäääklar vad snygg den var, jag kände mig tvungen att köpa den. Den kostar 250 kr! 
 
Var på stan hela dagen igår, först med Alva, sen med Vaneza, Nathalie och Jennifer och sen så träffade jag Paulina som sov hos mig inatt. Det var läääängesen sist! Nu har vi varit ute och fotat massor så bilder kommer upp här. Vi har inte direkt några planer nu så vet inte vad vi ska göra. Vi hittar på något! Bloggar senare. 

Kommentarer
Postat av: z

Du leker värsta kändis HAHAHAHAHAHAH

2014-01-08 @ 16:04:30
Postat av: ida foto. ♛

så snygg!

2014-01-13 @ 21:02:37
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0