HUMÖRSVÄNGNINGAR

Jag har haft såna extréma humörssvägningar idag. Sjukt. Vi fick sovmorgon till klockan 11 imorse men med min otur så hade jag tandläkartid strax innan 9 så jag fick ändå åka hemifrån kl 8. Som det ser ut just nu så får jag tandställning inom ett år. Jag har velat ha tandställning jättelänge men nu när jag väl ska få det så vill jag döda mig själv. Aja! Jag var supertrött och sen vart jag superpigg sen vart jag supertrött igen. Sen blev jag jättesur för att jag ville ha oboy men inte hade någon oboy. Sen var jag på bra humör igen. Sen blev jag jätteuttråkad. Sen när jag slutade skolan klockan 4 så var jag på bra humör igen. Träffade lite folk, åkte strax efter direkt till Åby med Amanda, Jossan och Lucas. Sen när jag var påväg hem så vart jag värsta depp och fick ångest. Nu sitter jag här med bokstavligen FEM böcker framför mig, behöver verkligen plugga men jag har inte läst ett enda ord och jag har suttit här i 2 timmar. Vill bara gräva ner mig för jag har så himla mycket i skolan nu.
Haha ja, som sagt, humörsvängningar.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart e tröjan ifrån

2014-01-22 @ 12:43:14
Postat av: Natta

Heja, heja! You can do it! :-)

2014-01-22 @ 15:15:09
URL: http://TheDreamland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du få räls, natt tandställning eller något annat? Om du ska få räls så kan jag säga att jag har det. De första dagarna kommer det göra ont! fast sen kommer du glömma bort att du har den. En till dålig sak med det är att hålla rent, man måste borsta tänderna jääääättenoga och mat kommer fastna. Men sen när du tar bort den kommer du vara jätte glad tro mig!!

2014-01-22 @ 17:45:45
Postat av: Anonym

Kan du snälla göra ett inlägg om när du visar hur du har alla dina appar? :)

2014-01-22 @ 19:00:52
Postat av: Mia

kan du snälla försöka göra mer youtube videos, vore jätte kul!

2014-01-23 @ 20:35:10
Postat av: Anonym

Kan inte du göra en whats on my iphone, video? :)

2014-01-23 @ 23:59:06
Postat av: Jasmine

Vet du någon bra app eller sida för att fixa sin header

2014-01-24 @ 19:04:48
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp ett klipp på när du dansar?? :)

2014-01-25 @ 19:08:13
Postat av: jannike

Åh va snygg tröja vart har du köpt den? :)

2014-02-09 @ 14:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0