NY DANSKURS OCH NYA TRÄNINGSKLÄDER

HEEEEJ! Hur har ni haft det idag? Min dag har varit sämst men blev bättre när jag slutade skolan, hoppas ni har haft en bra dag iallafall! Först så hade jag råkat ställa klockan en timme för sent så jag vaknade 5 minuter innan min buss gick, alla bussar var försenade, missade första lektionen, andra lektionen var dans, kunde vara med en timme av tre timmar innan min mensvärk tog över och har bara varit på allmänt dåligt humör, haha tufft liv. Drog ner till stan efter skolan, stötte på mamma, hängde med henne någon timme, hon köpte en sportbh och träningsshorts till mig, sen åkte vi hem och jag hann vara hemma i 20 minuter sen drog jag in till stan igen. Jag har börjat en ny danskurs, balett! Sjukt kul, jobbigt och svårt men alltid bra med utmaningar! Jag kommer att utvecklas!
H&M - Sportbh 99:- Shorts 149:-

Kommentarer
Postat av: ANONYM

I vilken annan danskurs dansar du i?

2014-01-16 @ 16:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0