NY DESIGN

Ser ni någon skillnad på bloggen? Klart ni gör! Jag har ju ny design, header och hela alltet! Vad tycker ni? Visst blev det bra? Nu är det självklart inte jag som fixat detta för jag är ju urdålig på sådant. Min vän Emelie har gjort både design och header och har även gjort det några gånger tidigare också, vet inte om ni minns det men visst är hon duktig? Hennes blogg hittar ni HÄÄÄR!
 
Friiiiday! Haft 2 lektioner idag, en danslektion, lite speciell lektion med en kille vi inte dansat för tidigare, det var en sjukt bra träning och han är ju superduktig! Hade samhäll efter lunch och sedan slutade vi, dock drog jag 20 minuter tidigare då jag behövde göra lite mer privata saker. Drog till dansstudion efter det och sedan tillbaka till skolan för filmkväll med klassen! Vi åt, jag åt subway, my favorite haha! Och sen kollade vi på film, minns dock inte vilken och jag sov typ mitten av filmen haha!

Kommentarer
Postat av: ANONYM

Hur känner du Emelie?

2014-01-11 @ 10:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0