TORSDAG

YO WADDAPP!
Gud, den här dagen har varit so much better än gårdagen!! Jag har varit på bra humör hela dagen, ända sen imorse och är fortfarande det, hur skönt? Och ändå så har jag inte gjort något speciellt idag, blir själv chockad över att jag är på så bra humör, kanske att jag tar igen min dåliga gårdag haha.
Iallafall, som jag skrev, jag har inte gjort något speciellt. Gått i skolan som vanligt, sprang runt på stan lite för att fördriva tiden tills min buss skulle gå som jag missade ändå haha. Aja.
 
Jag har nu varit hemma i några timmar. Kollade precis klart på nya avsnittet av Pretty Little Liars, döööör så bra. Älskar verkligen den serien! Kollar ni också på den? Eller/och någon annan serie?
 

Kommentarer
Postat av: Du är min förebild❤️

Kollar också på PLL så sjukt bra och spännande!!😵

2014-01-16 @ 20:16:31
Postat av: Natta

Jag följer också PLL, helt galen i serien! :D

2014-01-16 @ 22:05:07
URL: http://TheDreamland.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tittar också på pll! Bästa serien ever!!

2014-01-17 @ 17:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0